Lider rynku hurtowej sprzedaży leków

 

O Firmie


 

Nasz klient jest największym hurtowym dystrybutorem farmaceutyków w Polsce. Grupa Kapitałowa łączy ponad 20 przedsiębiorstw oferujących szeroki portfel usług i produktów na rynku zdrowia w Polsce. W całej Grupie zatrudnionych jest  ok. 3,5 tys. pracowników i współpracowników.  Jej udział w rynku wynosi ok. 30%.

W sierpniu 2012 roku zakończyliśmy pilotażowe wdrożenie e-learningu dla trzech spółek grupy.

 

Dlaczego GroMar® i nasza platforma?


 

Nasz klient poszukiwał dostawcy, który kompleksowo i profesjonalnie przeprowadzi proces wdrożenia rozwiązań e-learningowych, pozwalających zaspokoić zróżnicowane potrzeby spółek w ramach Grupy. Szczególnie istotny dla Klienta był wybór partnera, który w sposób profesjonalny dostarczy elastyczne i funkcjonalne rozwiązanie w krótkim czasie.

Na licznych spotkaniach, w ramach prowadzonego procesu wyboru dostawcy rozwiązań e-learning, przedstawiliśmy nasze doświadczenia w obszarze Platform i produkcji szkoleń, a także podzieliliśmy się naszymi pomysłami na system, który pomoże zaspokoić potrzeby i wymagania firmy. Kluczem do naszego wdrożenia była Platforma LearnWay®, dająca nieograniczone możliwości rozwoju, dostosowywania i projektowania nowych funkcji. Nie bez znaczenia były także nasze doświadczenia w zakresie produkcji szkoleń e-learningowych i przykłady ciekawych realizacji, które zaprezentowaliśmy.

 

Co Zbudowaliśmy


 

Kluczowe w procesie wdrożenia było połączenie trzech różnych spółek, które w okresie pilotażu wdrażały e-learning. Zdecydowaliśmy się na budowę trzech różnych organizacji, z których każda ma oddzielny panel logowania, bazę szkoleń i uczestników oraz funkcjonalności. Utworzyliśmy więc trzy niezależne Platformy, które łączy jeden nadrzędny administrator. Takie rozwiązanie pozwoliło uzyskać bezpieczeństwo, swobodę działania każdej spółki i łatwe zarządzanie każdą organizacją. Jest to o tyle ważne, że jedna z organizacji prowadzi aktywną sprzedaż szkoleń on-line dla szerokiego grona odbiorców,  dlatego też wymaga zupełnie innych funkcjonalności niż pozostałe.

Jak powszechnie wiadomo, nie ma e-learningu bez szkoleń e-learningowych, więc tuż po wdrożeniu Platformy LearnWay® zaczęliśmy produkcję szkoleń w technologii Flash oraz w programie LECTORA. Wprowadzenie do oferty dwóch technologii pozwoliło nam na większą elastyczność i łatwiejszy dobór rozwiązania do oczekiwanego rezultatu. Cieszy nas, że pracownicy korzystający z e-learningu bardzo pozytywnie zareagowali na nasze szkolenia, interaktywne testy i ciekawe rozwiązania, które zaproponowaliśmy.

Co osiągnięto


 

  • Usystematyzowany proces zarządzania szkoleniami w firmie o rozbudowanej strukturze
  • Możliwość przeszkolenia większej ilości osób w krótszym czasie
  • Pełna kontrola nad procesem edukacji w firmie
  • Znacząca redukcja kosztów szkoleń
  • Przyśpieszenie i ułatwienie organizacji i zarządzania  szkoleniami
  • Pełna wiedza o wynikach, postępie i czasie uczestników szkoleń
  • Łatwość raportowania i uzyskiwania informacji
  • Łatwość rozbudowy platformy pod konkretne potrzeby.

 

 

 

 

 

baza szkoleń
gotowych

My zawsze jesteśmy przygotowani na każdą okoliczność.

zamów demo

Zobacz na własne oczy jak działa platforma e-learningowa LearnWay.

case study

Kliknij i zobacz
w jaki sposób
my to robimy!

Aktualności

Zrealizuj swój pomysł z budżetem nawet 500 000 zł.

21 czerwca 2017

Zrealizuj swój pomysł i otrzymaj budżet na realizację projektu nawet do 500 000 zł. Możliwe udziały lub opcje na udziały w projekcie lub wynagrodzenie. Masz pomysł, ale brak Ci finansów, zespołu […]

Spotkanie partnerów projektu w Rydze

13 czerwca 2017

W dniach 01-02.06.2017 r. odbyło się kolejne spotkanie partnerów w projekcie ERASMUS+. Rozwój kompetencji mechaników osobowych pojazdów samochodowych z zakresu profesjonalnej obsługi klienta jako element wzrostu konkurencyjności na lokalnym rynku […]

Projektowanie grywalizacji w firmie

5 czerwca 2017

Co to jest? Zacznijmy od słowa „Grywalizacja”, na które składają się dwa krótsze: „gry” i „rywalizacja”. Gra wprowadza gracza w wykreowany świat, a więc i w konkretną tematykę (np. szkoleniową), […]