nowości

Nowa platforma learnway 3.0

Najnowsza wersja platformy dostosowana m.in do urządzeń mobilnych. Sprawdź!

Nowy Learnway Editor

Najnowsza wersja edytora pozwala ma tworzenie szkoleń e-learningowych również na urządzenia mobilne. Sprawdź.

nowości

Mamy przyjemność poinformować, że nasza strona przeszła generalny remont i jest już dostępna w nowej odsłonie!

Mamy przyjemność poinformować, że nasza strona przeszła generalny remont i jest już dostępna w nowej odsłonie! Znajdziesz tam m.in. informacje na temat palety oferowanych przez nas produktów i usług, takich jak: platformy e-learningowe, edytory szkoleń, portale edukacyjne, szkolenia dedykowane i gotowe, pigułki wiedzy, e-podręczniki oraz wiele dodatkowych usług, które realizujemy na co dzień. Udostępniona strona […]


Millenialsi….

Postanowiliśmy zawiesić dziś nasze GroMarowe spojrzenie na tym właśnie temacie. Znacie to określenie? A może jeszcze nie? Czas przyjrzeć się pokoleniu, które obecnie stanowi już około 25% wszystkich pracowników. Zacznijmy od krótkiej definicji: Millenialsi to osoby urodzone w Polsce w latach 1984-1997, a w innych krajach pokolenie osób z wyżu demograficznego lat 80. i 90. […]


Zrealizuj swój pomysł z budżetem nawet 500 000 zł.

Zrealizuj swój pomysł i otrzymaj budżet na realizację projektu nawet do 500 000 zł. Możliwe udziały lub opcje na udziały w projekcie lub wynagrodzenie. Masz pomysł, ale brak Ci finansów, zespołu i zdolności realizacyjnej? Chcesz wykorzystać do tego nowoczesną technologię? Szukamy pomysłów / projektów do realizacji z opcjami na udziały dla pomysłodawców. Zapewniamy finansowanie do […]


Spotkanie partnerów projektu w Rydze

W dniach 01-02.06.2017 r. odbyło się kolejne spotkanie partnerów w projekcie ERASMUS+. Rozwój kompetencji mechaników osobowych pojazdów samochodowych z zakresu profesjonalnej obsługi klienta jako element wzrostu konkurencyjności na lokalnym rynku usług. Tym razem spotkaliśmy się w Rydze i jak poprzednio – mnóstwo inspiracji, wymiana opinii, doświadczeń, analiza postępów i fantastyczna atmosfera. Następne spotkanie już niebawem, […]


Projektowanie grywalizacji w firmie

Co to jest? Zacznijmy od słowa „Grywalizacja”, na które składają się dwa krótsze: „gry” i „rywalizacja”. Gra wprowadza gracza w wykreowany świat, a więc i w konkretną tematykę (np. szkoleniową), dostarcza również rozrywki. Rywalizacja natomiast to jeden z elementów motywacyjnych – napędza użytkownika do udziału w grze, aktywuje go i podnosi poziom zainteresowania. Grywalizacja jest […]


III Ogólnopolska Konferencja Akademia On-line

GroMar będzie jednym z prelegentów najbliższej konferencji „Kreatywność w kształceniu zdalnym i funkcjonowaniu w Sieci”. Zapraszamy do kontaktu na miejscu :-). Polski Uniwersytet Wirtualny zaprasza na III edycję konferencji Akademia On-line pt. „Kreatywność w kształceniu zdalnym i funkcjonowaniu w Sieci”. Konferencja odbędzie się w dniach 5-6 kwietnia 2017 r. w siedzibie Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. […]


Wirtualna rzeczywistość w praktyce

Wirtualna rzeczywistość (ang. Virtual reality) to symulowane środowisko utworzone przy wykorzystaniu technologii informatycznej. Kreuje komputerową wizję przedmiotów, zdarzeń i przestrzeni. Pisaliśmy o tym wcześniej, dziś rozwijamy temat. Dotychczas VR najczęściej wykorzystywane było w grach, jednak znajduje coraz szersze zastosowanie w innych dziedzinach. Dzięki niej biura podróży mogą zaprosić klientów na wirtualne zwiedzanie wybranego miejsca, muzea […]


Rzeczywistość wirtualna nie tylko wirtualna

W świecie nowoczesnych technologii coraz częściej wykorzystuje się symulowane środowisko utworzone przy wykorzystaniu technologii informatycznej, naśladujące rzeczywistość, czyli wirtualną rzeczywistość. Kreuje ono komputerową wizję przedmiotów, zdarzeń i przestrzeni. Obraz nabiera wymiaru, wrażenie wyrazistości. A wszystko to za sprawą gogli – zakładasz i trafiasz do innego świata, ot tak! Virtual Reality (VR) istnieje już zatem nie […]


Jak przygotować dobry kontent szkolenia e-learningowego?

  Dobrze opracowany kontent edukacyjny jest podstawą, na której można zbudować wysokiej jakości szkolenie i jednocześnie dużym ułatwieniem dla twórców e-learningu, którzy będą przetwarzać ten kontent na interaktywny kurs online. Jak zatem przygotować go dobrze? Rozpoczynając pracę nad materiałem, należy najpierw przeprowadzić analizę. Na tym etapie autor treści powinien określić a) odbiorcę, b) cele, c) […]


1 2 3 7