Rozwój i motywowanie pracowników

Cel szkolenia

Motywować znaczy sprawiać, aby ludzie wkładali więcej energii w swoją pracę w celu osiągnięcia lepszych rezultatów. Nasz kurs ma na celu pomóc w zdobyciu tej kompetencji, szczególnie przydatnej menedżerom, którzy są odpowiedzialni za wyniki pracy swoich podwładnych. Celem szkolenia jest zatem zapoznanie kursanta z teorią motywacji, za pomocą której będzie mógł odkrywać potrzeby i rozwijać potencjał pracowników. Gdyż ludzie dążą do zaspokojenia swoich potrzeb, a to przynosi im zadowolenie i motywuje do działań.

Plan szkolenia

  • Wprowadzenie.
  • Teoria motywacji – rozumienie potrzeb pracowników.
  • Zasady motywacji pracowników.
  • Delegowanie zadań.
  • Test końcowy.

Atrybuty

Zaawansowana grafika oraz ciekawa fabuła uatrakcyjniają szkolenie, a liczne przykłady oraz wiele ćwiczeń ułatwia przyswojenie wiedzy.

Dane liczbowe

  • Całkowita liczba ekranów szkolenia – 55
  • Całkowita liczba ekranów ćwiczeniowych – 14
  • Liczba interakcji – 4
  • Liczba case study – 5
  • Szacowany czas trwania szkolenia – 1 h 20 min.

baza szkoleń
gotowych

My zawsze jesteśmy przygotowani na każdą okoliczność.

zamów demo

Zobacz na własne oczy jak działa platforma e-learningowa LearnWay.

case study

Kliknij i zobacz
w jaki sposób
my to robimy!

Aktualności

Zrealizuj swój pomysł z budżetem nawet 500 000 zł.

21 czerwca 2017

Zrealizuj swój pomysł i otrzymaj budżet na realizację projektu nawet do 500 000 zł. Możliwe udziały lub opcje na udziały w projekcie lub wynagrodzenie. Masz pomysł, ale brak Ci finansów, zespołu […]

Spotkanie partnerów projektu w Rydze

13 czerwca 2017

W dniach 01-02.06.2017 r. odbyło się kolejne spotkanie partnerów w projekcie ERASMUS+. Rozwój kompetencji mechaników osobowych pojazdów samochodowych z zakresu profesjonalnej obsługi klienta jako element wzrostu konkurencyjności na lokalnym rynku […]

Projektowanie grywalizacji w firmie

5 czerwca 2017

Co to jest? Zacznijmy od słowa „Grywalizacja”, na które składają się dwa krótsze: „gry” i „rywalizacja”. Gra wprowadza gracza w wykreowany świat, a więc i w konkretną tematykę (np. szkoleniową), […]