kontakt

Masz pytania? Zapytaj eksperta.

Lectora

Jednym z narzędzi do tworzenia szkoleń e-learningowych wykorzystywanych przez firmę GroMar® jest LECTORA. Aplikacja ta jest profesjonalnym, elastycznym i bardzo funkcjonalnym narzędziem, dzięki któremu każdy użytkownik może samodzielnie stworzyć ciekawe, multimedialne i interaktywne szkolenie e-learningowe.

Program do tworzenia kursów e-learningowych

LECTORA to narzędzie autorskie amerykańskiej firmy TRIVANTIS. Jest to sprawdzone, wygodne i niezwykle efektywne narzędzie wykorzystywane zarówno przez profesjonalnych twórców szkoleń jak i umożliwiające samodzielne tworzenie materiałów e-learningowych. Aplikacja posiada wiele wbudowanych mechanizmów, umożliwiających stworzenie gier, quizów, multimedialnych ćwiczeń itp. LECTORA ma także dużą bazę gotowych postaci, prostych animacji i layoutów. Dużą zaletą zastosowanego narzędzia jest łatwość modyfikacji, jakie można wprowadzać na uprzednio stworzony materiał. Szkolenia utworzone w programie LECTORA zapisywane są w światowych standardach związanych z e-learningiem czyli SCORM lub AICC co pozwala umieścić gotowe szkolenie na dowolnych Platformach spełniających te standardy.

Firma GroMar® jest dystrybutorem programu LECTORA. Prowadzimy także certyfikowane szkolenia z obsługi aplikacji, w czasie których uczymy jak budować ciekawe i skuteczne szkolenia e-learningowe. W celu uzyskania dokładniejszych informacji o szkoleniach z obsługi narzedzia Lectora, prosimy o kontakt z naszym biurem.

baza szkoleń
gotowych

My zawsze jesteśmy przygotowani na każdą okoliczność.

zamów demo

Zobacz na własne oczy jak działa platforma e-learningowa LearnWay.

case study

Kliknij i zobacz
w jaki sposób
my to robimy!

Aktualności

Wirtualna rzeczywistość w praktyce

6 lutego 2017

Wirtualna rzeczywistość (ang. Virtual reality) to symulowane środowisko utworzone przy wykorzystaniu technologii informatycznej. Kreuje komputerową wizję przedmiotów, zdarzeń i przestrzeni. Pisaliśmy o tym wcześniej, dziś rozwijamy temat. Dotychczas VR najczęściej […]

GroMar Dance Party 2016

2 lutego 2017

Podsumowanie roku 2016. Zapraszamy na filmik.

Rzeczywistość wirtualna nie tylko wirtualna

31 stycznia 2017

W świecie nowoczesnych technologii coraz częściej wykorzystuje się symulowane środowisko utworzone przy wykorzystaniu technologii informatycznej, naśladujące rzeczywistość, czyli wirtualną rzeczywistość. Kreuje ono komputerową wizję przedmiotów, zdarzeń i przestrzeni. Obraz nabiera […]