Narzędzia
- VR / AR
- Filmy 360°
- Aplikacja mobilna z elementami grywalizacji
Klient
- Warszawski start-up, złożony z 40 pasjonatów edukacji, robotyki i druku 3D.
- Łączy druk 3D z robotyką i platformą edukacyjną online, inspirując do zdobywania wiedzy z dziedziny STEAM (nauka, technologia, inżynieria, sztuka, matematyka).
- CEO: Karol Górnowicz (zobacz wywiady na blogu Rozwijamy.edu.pl oraz u Artura Kurasińskiego).
- Produkty Skriware oprócz Polski trafiły już do ponad 20 krajów.
- Skriware realizował projekty z takimi gigantami jak Microsoft, Samsung, czy Coca-Cola.
- Firma wyróżniona przez Parlament Europejski, Financial Times, My Company Polska, Forbes i Puls Biznesu.
Kluczowe wyzwania
- Skriware chciał rozwinąć swój projekt edukacyjny, łączący druk 3D i technologię VR/AR i stworzyć Skriboty – roboty, które każdy, nawet dziecko, może zaprojektować, zaprogramować i wydrukować na drukarce 3D.
- Zadaniem GroMar było stworzenie aplikacji mobilnej na tablety i smartfony do projektowania Skribotów i związanej z tym gry mobilnej.
Rozwiązania
- Wyprodukowaliśmy aplikację i grę mobilnę Skribots o “Misji na Marsa” z wykorzystaniem technologii VR i AR oraz filmów 360°. Aplikacja wykorzystuje także łączność Bluetooth.
Efekty
Dzięki współpracy marek Skriware, Samsung i GroMar powstało unikatowe narzędzie do rozwijania kreatywności, programowania, mechaniki, elektroniki i nauce o druku 3D wśród najmłodszych. To mini-gra, prezentująca potencjał technologii VR. To gotowe rozwiązanie edukacyjne dla szkół i organizacji pozarządowych.
Opinia Klienta
„Skriware i GroMar są ulepione z tej samej gliny – to powstałe z pasji start-upy, które przeobraziły się w duże, prężne firmy technologiczne, zmierzające wprost do europejskiej czołówki. Projekt Skribots jest dla nas kluczowy, aby odmienić polską edukację w zakresie STEAM. To był zaszczyt realizować go razem.”
Karol Górnowicz, Skriware